П`ятниця, 17.05.2024, 00:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Друзі сайту
  • Безкоштовний конструктор сайтів
  • Форум uCoz
  • Сайт Маргариты Шеверногой
  • Сайт філолога Маргарити Шеверногої
  • Гутояцьковецька ЗОШ І-ІІ ступенів
  • "Крок за кроком". Педагогічний досвід
  • Статистика

    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0
    Газета "Шкільне довкілля" Гутояцьковецької ЗОШ ...
    Головна » 2013 » Грудень » 21 » «Геліантус» – 2013
    14:56
    «Геліантус» – 2013
    «Геліантус» – 2013 
       
        12 грудня 2013 року відбулася IV Міжнародна природознавча гра «Геліантус». Що правда, в нашій школі, у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежали від нас, конкурс-гра пройшов 20 грудня. Як не дивно, в Дунаєвецькому районі лише два навчальних заклади взяли участь в «Геліантусі», та для учнів Гутояцьковецької ЗОШ І-ІІ ступенів природознавча гра давно стала улюбленою. 
        Цьогоріч в «Геліантусі» взяли участь 18 учнів школи, що складає 72% учнів 5-9 класів (або 44% учнів усієї школи). Координатором гри у цьому навчальному році стала Ганна Володимирівна Лапчук, до неї була Олена Михайлівна Михайлова, а перший координатор, яка запровадила гру, – Інна Михайлівна Боднар. Готували учасників до конкурсу учителі-радники: з біології та хімії – О.М.Михайлова, з фізики – Л.Ц.Гутник, з географії – Г.В.Лапчук. Сподіваємось, що учасники покажуть високий рівень підготовки і стануть призерами! 
         Природознавча гра «Геліантус» має на меті створення цілісної картини світу в учнів середньої та старшої школи. Саме з цієї причини завдання згруповані не за предметами, а за об’єктами вивчення. Мета такого підходу у тому, щоби показати учневі умовний розподіл світу на галузі вивчення, існування цілісних об’єктів, що вивчаються наукою в цілому, а не окремими її галузями. Для учнів, які однаково успішно дали відповіді на запитання з різних предметів, тобто для тих, в кого цілісна картина світу сформована, впроваджено заохочувальний коефіцієнт – коефіцієнт цілісності. Це означає, що сумарний бал учасників, що дали не менше 70 відсотків правильних відповідей на завдання з кожного предмета, множаться на 1,25. У такий спосіб методична комісія гри та оргкомітет заохочують найкращих учнів саме у рамках гри «Геліантус». Учні з більш рівномірними й широкими знаннями мають перевагу над обізнаними лише у декількох з усіх природознавчих предметів. Зрозуміло, що висока спеціалізація у наш час є провідним напрямом розвитку особистості. Утім, найбільш просунуті учні в цьому напрямку будуть відзначені на олімпіадах різного рівня. «Геліантус» же призначено для виявлення найбільш гармонійно розвинутих учнів. 
         У 2013 році було зменшено кількість завдань, відповідно, у 5-6 класах – 20, 7-8 класах – 28, 9 класі – 36, 10-11 класах – 40 завдань. Об’єкти гри були наступні: фізика – метали, хімія – каміння, біологія – кістки, географія – тканини. Завдання до об’єктів гри, як і завжди, були поставлені з кожного із чотирьох природознавчих предметів. За відгуками наших учнів, завдання були «дуже складні, але пізнавальні й цікаві». 
         Щиро дякуємо організаторам природознавчої гри «Геліантус» і закликаємо усіх учнів та вчителів до участі в цьому інтерактивному конкурсі. До того ж, наступного року у природознавчій грі «Геліантус – 2014» зможуть брати участь учні 1-11 класів! 

    Маргарита Шевернога, 
    заступник директора школи з навчально-виховної роботи
    Переглядів: 509 | Додав: Марго | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024